Thursday, May 14, 2009

Line not clear

Satu dua hari ni aku tak dapat nak update entri kerana masalah komputer. Tak tahulah masalah streamyx ke atau masalah komputer diserang virus. Petang ni baru dapat, tu pun selepas berhempas pulas cuba ku betulkan. Tapi tak 'sendik' lagi ni. Ada sikit-sikit lagi ragamnya. Bila dah dapat ni, sebelum dia buat ragam semula, aku pun apa lagi, cubalah update entri. Cari punya cari, terjumpalah gambar kesayangan anak aku Amirul yang bergambar bersama-sama tokoh pujaannya Dr. SMS. Gambar ni diambil semasa Dr. SMS mengadakan lawatan di Taman Tamadun Islam, Pulau Wan Man semasa perasmian teman tersebut satu ketika dulu (tak ingat tarikh). Disebabkan teramatlah minatnya anak aku terhadap Dr. SMS ni, dia tak nak balik selagi tak dapat bergambar dengannya. Terpaksalah aku layan. Si kakak tu tumpang sekaki lah.

No comments: