Wednesday, June 17, 2009

Cari Rakan Blogger

Sebelum aku balik ke Kuala Berang baru-baru ni, aku ada niat nak cari rakan blogger berasal dari Kuala Berang bernama ayohwang. Aku percaya dapat menemuinya memandangkan Kuala Berang bukanlah besar sangat. Pagi sabtu sebelum hantar anak-anak ke asrama, aku berpusing-pusing di sekitar Kuala Berang, tanya rakan-rakan, tanya posmen dan cari di sekitar Pasar Minggu Kuala Berang, tapi tak jumpa. Memandang waktu dah hampir tengah hari, aku pun pulang ke rumah dengan rasa hampa. Aku percaya suatu hari nanti aku akan berjumpa dengan ayohwang....

7 comments:

cikmanggis said...

Betul ke Ayoh Wang dok Kuala Berang?Pada Firasat cikmanggis Pok ni berasal dari Kuala Berang tapi rasanya dia dok Penag..main agak-agak je ni...harap Ayoh wang dapat komen sket ya..cikmanggis ni peminat setia Pok.

Lee D'Langkawi said...

CM,
Tak taulah pulak saya pasal tu. Ni dok tengah siasat le. Kalau betul dia dok di Penang, penat sajelah saya pi cari dia baru ni. CM ada maklumat ke....

cikmanggis said...

Bukan maklumat,tp pernah tengok kat Start counter..tak dapat trace bloger dari Kuala Berang..tapi agak-agak cam penang ..

tapi tak pasti sangat sebab cm tak mahir nak baca start counter ni,cuba Lee install pastu cuba kesan mana arah Ayoh wang datang..bukan apa ayoh wang,cm ni peminat pok!hehe

Lee D'Langkawi said...

CM,
Ooo, gitu pulak ye. Hebat CM ni. Nanti saya cuba trace IP dia, mungkin lepas ni kita boleh jejak ayohwang.

cikmanggis said...

kena jejak Ayoh Wang ni..haha mano mau lari Pok !!!

my little family / kaftanbatik said...

aloh, tanyo direct je abe...apo susoh2..hahahaha

Lee D'Langkawi said...

Ayu,
Ayohwang ni jenis suko berahsio....