Monday, February 16, 2009

Aktiviti Berbasikal

Pada hari jumaat 8.2.2009 yang lepas, kami kakitangan AKM telah menjalani aktiviti berbasikal. Kayuhan kali ini adalah dari AKM ke Jeti Sungai Kilim. Aktiviti ini adalah merupakan persediaan kakitangan AKM untuk program berbasikal seterusnya yang akan diadakan sedikit masa lagi. Kami merancang untuk mengadakan program kayuhan ke satu lokasi yang masih belum ditetapkan dan akan bermalam di sana serta mengadakan acara-acara tertentu yang telah diatur oleh pihak penyelaras program berbasikal ini.
Lagi gambar sila klik disini.

Pada hari ini, 14.2.2008 satu lagi aktiviti kayuhan telah dijalankan. Tapi aku tak dapat ikut serta kerana kesilapan teknik. Sebenarnye aku tak tahu yang ada aktiviti kayuhan pada hari ini. Jadi aku tak bawalah kasut sukan untuk nak kayuh basikal tu. Takkan nak pakai kasut kulit kot. Jadi aku mintak 'excuse' lah. Sori le kekawan ye. InsyaAllah minggu depan aku takkan miss. Besok aku akan bawa kasut sukan untuk simpan di pejabat.

6 comments:

Barman said...

Thank you for your fresh ideas. I will if the next post will be interestint than this. But you have to do something to increase traffic.

Tepi Sungai Batu said...

Li,
Best juga kerja macam demo nih....boleh naik basikal, sehak la demo.Kalu ada saing-saing kito dulu pergi kursus, demo tolong sampaikan salam kawae deh....

Anonymous said...

Cikgu Mae,

InsyaAllah. C. Jo pun kije skali dengan kawe gak.

Anonymous said...

Mr. Barman,

Thanks for your comment.

Tepi Sungai Batu said...

Sampaikan salam ambo kpd. Jo , anak dah berapa orang dah dia?

Lee D'Langkawi said...

Salam dah di sampaikan ko Jo, dio kirim salam balik. Katonyo anok dio 4 orang doh, supo kawe ah.