Showing posts with label Aliff. Show all posts
Showing posts with label Aliff. Show all posts

Monday, January 7, 2013

Aliff Dah Sekolah

Aliff dah masuk Tahun 1. Sama sekolah semasa Pra dulu iaitu Sekolah Kebangsaan Sungai Menghulu. Ia adalah merupakan sekolah tinggi..... al-maklumlah sekolah atas bukit. Belajarlah rajin-rajin dan Abah doakan agar Aliff dapat mengikuti jejak kakak dan abang-abangnya nanti. InsyaAllah.



Monday, January 11, 2010

Perjalanan Balik

Setelah menghantar anak-anak ke asrama di Terengganu, kami bertolak balik pada awal pagi 3.1.2010. Kami bertolak dari Kuala Berang jam 6.30 pagi kerana nak dapatkan feri jam 5.00 petang. Masa tu Aliff pun masih belum bangun lagi, terpaksa angkat masuk dalam kereta. Kami berhenti di puncak Titiwangsa untuk berehat dan mandikan Aliff. Aliff kata chejukkkk.

Aliff tak pernah-pernah hisap puting. Balik Kuala Berang menangis2 nak hisap puting. Terpaksalah belikan. Tapi mujur tak lama, 2 hari je. Lepas tu tak nak le dia.....

Inilah gaya Aliff, mesti peace....


Aliff sempat lagi bergambar berlatar belakangkan kabus.


Dah jam 10.00 pagi tapi kabus masih tebal.

Friday, October 30, 2009

Ragam Aliff

Inilah ragam anak bongsuku Aliff. Bila kita asyik dok ralit tengok TV ke, buat kerja ke, diapun buatlah kerja sendiri. Macam-macam dia buat. Tengok saja badannye habis ditampal sticker.

Lepas penat tampal sticker tu, diam tak diam terlena dalam bilik sorang diri.

Sunday, September 27, 2009

Raya Sakan, belanjapun sakan

Ziarah menziarahi sanak saudara dan sahabat handai menjadi suatu kemestian di hari raya. Sebagaimana tahun-tahun lepas, pada tahun ini sempat jugalah kami menziarahi saudara-saudara terdekat seperti Pak Su Awang di Paya Bemban, Mak Rah di Rambutan Rendang, Mak di Besut, Che Ani di Kampung Raja dan Encik Hanafi di Tunjung.

Bergambar kenangan bersama Che Ani dan keluarga di Kampung Raja Besut.


Di Rumah Encik Hanafi, rakan lama semasa bertugas di Penjara Penor. Sekarang ni beliau telahpun bersara.
Dalam kesibukan beraya, sempat juga pi shoping di Giant KB

Sempat lagi beli motosikal 'Harley Davidson' untuk Aliff. - Bukan main happy Aliff.

Belanja anak-anak makan pizza di KB - anak-anak komplain lama tak makan pizza hut. Jadi layanlah....

Sunday, August 9, 2009

Thursday, July 9, 2009

Saturday, August 9, 2008

Aliff


Gambar anak bongsu aku Aliff yang kakak send pagi tadi. Dok tengah telefon abah dia lah tu untuk lepaskan rindu. Kenapa merajuk Aliff. Mesti kena kacau dengan abang-abang dia. Gambar tengah- sedang posting la tu.